Automate your Marketing
with Womplify




 
natasya's FotoPage

By: natasya ishak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Sunday, 15-Oct-2006 19:01 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 6 photos...


Friday, 13-Oct-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
lahirlah puteri kesayangan ibu n papa

 
 
 
View all 30 photos...
13 oct, tepat jam 12.05 am lahirlah puteri yg dinanti2kan oleh papa n ibu..kami namakan Nur Misya Damia..hilang rase sakit bersalin tatkala melihat wajah gebu anak ibu ini ala2 jepun pun ade..hehe cam tak caye aje misya putih gebu mcm tuh..


Friday, 30-Jun-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
conference kat penang

wit supplier
wit eleen
wit officemate n PPUM members
View all 16 photos...
gambo mase g konferens kat penang..lepas abis kursus kat cherating mlm tuh jugak terus naik bus ke penang plak..fuhh penat toksah ckp la..sampai sana dlm kul 4.30am..check in kat hotel kul 5am..hehe gile tak pernah dibuat org checkin pepagi bute..tp mmg best giler sbb dpt hotel yg class n seaview. bukan takat g konferens,mcm g honeymoon plak..


Saturday, 3-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
majlis persandingan

time mkn sempat lg bergambar
cari member2 yg dtg
nyum nyam sedapnya
View all 44 photos...
alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi atas limpah kurniaNYA majlis saya berjln spt yg dirancang..walaupun serba sederhana tp tetap meriah dgn kehadiran sanak saudara dan sahabat handai..dr jauh mereka dtg..ucapan terima kasih yg tak terhingga diucapkan pd mak abah tercinta,adik2 serta kakak2 tersayang,jiran2 tetangga,sanak saudara serta tak lupa pd tenaga kerja jabatan penjara seremban kerana bertungkus lumus menjayakan majlis saya ini..segala jasa baik kalian semua hanya ALLAH sahaja yg dpt membalasnya..semoga kalian dimurahkan rezeki dan dipjgkan umur..AMIN..


Tuesday, 25-Oct-2005 00:03 Email | Share | | Bookmark
buke pose kat yankees hut

 
 
 
View all 10 photos...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net